Yellow floral wreath






Πρωτομαγιά αύριο —μα πως περνάει έτσι ο καιρός...! Κάθε χρόνο φτιάχνω ένα στεφάνι με φυσικά λουλούδια (τα προτιμώ), αλλά επειδή μου άρεσε η διαδικασία και το αποτέλεσμα με τη λαμπάδα της βαφτιστήρας (ολόκληρη στο χρώμα του κόκκινου), έφτιαξα ένα μικρό κίτρινο (σας το έχω ξαναπεί πως γίνεται το αγαπημένο μου χρώμα;) στεφανάκι για να διακοσμήσει το σαλόνι. Αυτό το στεφάνι είναι σίγουρο πως θα «κρατήσει» το υπέροχο χρώμα του! Ζεστό και φωτεινό!

— Υ Λ Ι Κ Α —
• μικρό στεφανάκι από φελιζόλ
• κίτρινη κορδέλα

• πλαστικά λουλούδια λευκά
• ακρυλικό χρώμα κίτρινο
• κόλλα ή πιστόλι σιλικόνης

Κόψτε τα ανθάκια από το κλαδί και βάψτε τα κίτρινα με το ακρυλικό χρώμα. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε γάντια μιας χρήσης, για να μη βαφτείτε. Όσο τα αφήνετε να στεγνώσουν, τυλίξτε το στεφάνι με την κορδέλα. Πριν κολλήσετε τα λουλούδια, τοποθετήστέ τα πρώτα (για να βρείτε τον καλύτερο συνδυασμό τους) και εν συνεχεία κολλήστέ τα επάνω στο στεφάνι.

Μια όμορφη λύση που μπορεί να γίνει σε μεγαλύτερο στεφάνι, για όσους δε βγουν αύριο να κλέψουν... λουλούδια (σύμφωνα με το έθιμο). 

Εγώ όμως θα σας πρότεινα να βγείτε μια βόλτα στη φύση, να αφουγκραστείτε τις μέλισσες και τα ζουζούνια, να μυρίσετε όλα τα όμορφα λουλούδια που απλόχερα μας χαρίζει αυτή η εποχή!

Κι αν θέλετε να δείτε το αυριανό μου φυσικό στεφάνι, αρκεί να με ακολουθήσετε στο Instagram (εκεί θα βρείτε κι φωτογραφίες με όσα σας προτείνω παραπάνω για τη φύση).

Καλή επιτυχία!
Καλή Πρωτομαγιά!

1 σχόλιο